“Afgelopen maand hebben we 506 nieuwe klanten aangesloten.”
John: “Dit geeft de behoefte bij werkgevers in Nederland en de urgentie voor onze dienstverlening & oplossingen denk ik het beste weer. Alleen met de allerbeste mensen is het mogelijk om dit te realiseren. Mensen als basis, tech als kern”.
SubAdvies is hét bedrijf met slimme (online) diensten op het gebied van Sociale Zekerheid. Kort en goed: SubAdvies realiseert besparingen voor relaties en voegt daarnaast waarde toe door unieke inzichten te bewerkstelligen en acties uit te voeren. Vooral nu, na de coronacrisis en met de hoge spanning op de arbeidsmarkt is het belangrijker dan ooit om je bewust te zijn van het feit dat de Sociale Zekerheid de grootste kostenpost is voor veel bedrijven (bron: cbs.nl).
John Reijne bedacht op zijn drieëntwintigste een slimme (online) dienstverlening/oplossing op het gebied van Sociale Zekerheid voor bedrijven van elk formaat, die we kennen onder de naam SubAdvies. Het bedrijf groeit snel maar de ambities zijn nog groter.
Kortgeleden sprak John één van de grootste accountants van Nederland en hij omschreef het zeer toepasselijk: “we hebben beiden een no-interest product/dienst ondanks dat de marktomvang extreem groot is”.
Het geheim van het succes?
Ons succes is meer dan technologie. Het personeel is divers, maar we hebben zeer scherp welk type collega’s we willen aantrekken en behouden: de slimste en meest gemotiveerde collega’s. Onze prestatiecultuur is uniek, de winnaarsmentaliteit hopen we bij iedere collega aan te wakkeren.
Daarnaast gelooft John in eenvoud, zoals Einstein ooit zei:
“Als je het niet eenvoudig uit kan leggen, begrijp je het niet goed genoeg.”
John: “We proberen zoveel mogelijk generiek te doen. Niet alleen vanwege de efficiëntie, ook omdat het voor de klant dan helder is.”
De komende periode zullen we John vaker interviewen over zijn visie op de markt en de ontwikkelingen. Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor de update via onze website!
EF2GO – Regel je frontoffice zaken eenvoudig digitaal
EF2GO is hét mobiele frontoffice portaal om je frontoffice zaken te vereenvoudigen. Van aanmeldproces tot de uiteindelijke plaatsing van de flexwerker op een dienst. Met één druk op de knop ondertekent je flexwerker zijn contract en vult gemakkelijk zijn uren in.
Cao-data in uw systeem? De cao-data op basis van de punten van de inlenersbeloning kan worden ingelezen via onze API in uw eigen softwaresysteem, hierdoor kunt u altijd over de meest relevante en up-to-date cao-data beschikken. Daarnaast is het mogelijk de online tool van Caoloon weer te geven in uw applicatie. Geïnteresseerd in de oplossingen van Caoloon, neem dan vrijblijvend contact op.