Geplaatst op: 30 mei 2022

Nieuwe campagne Unique: Vind de baan die net zo Unique is als jij!

Met dit sturende idee brengt Unique kandidaten en opdrachtgevers al 50 jaar samen. In de nieuwe campagne komt dit tot leven en laat het uitzendbureau mensen opnieuw kennismaken met het merk: wie is Unique en wat maakt Unique uniek?

Verschillende gezichten in een massa mensen vormen de basis van de campagne-video. Langzaam draait de massa om en is te zien dat die massa bestaat uit vele unieke mensen. Want in ieder mens schuilt een eigen persoonlijkheid met eigen ambities, wensen en talenten. En bij iedereen past weer een andere baan. Om die magische overlap te vinden tussen het unieke van een persoon én die ene baan die daar naadloos bij aansluit, kijkt Unique verder dan een papiertje, cv of achtergrond.

Mandy Stevens, algemeen directeur van Unique: “Verder kijken dan het CV is nu actueler dan ooit. Dit kunnen we alleen doen door naar de mens te kijken en ieders talenten, dromen en ambities voorop te stellen. Daar vind je de drijfveren en creëer je waarde voor kandidaat én opdrachtgever. Met deze nieuwe campagne geven we een stem aan deze visie en tonen we waar Unique al 50 jaar voor staat: niet enkel kijken naar wat iemand kan, maar kijken naar wat iemand wil.”

De campagne wordt breed uitgerold op zowel digitale als traditionele media en kwam tot stand in samenwerking met het creatieve bureau Higuita.

De merkfilm is hieronder te bekijken.